Zakres działań

Kontent – słowo klucz do naszych działań.
Jest naszym sprzymierzeńcem i naturalną przestrzenią
dla komunikacji marek naszych klientów.

Tworzenie strategii komunikacyjnych opartych na wykorzystaniu siły kontentu mediowego

Planowanie i zakup mediów:

  • content placement
  • sponsoring
  • kampanie radiowe
  • kampanie prasowe
  • kampanie z Influencerami
  • kampanie online
Jak pracujemy

ETAPY PROCESU

Aby plan był udany, musi przebiegać według określonych etapów. Nasze plany mediowe zawsze rozpoczynamy od briefu z Klientem i analizy otoczenia mediowego, abyśmy mogli przedstawić odpowiednie rekomendacje. Następnie wdrażamy przygotowany plan mediowy tak, aby efekty w raporcie były jak najlepsze.

BRIEF

sprecyzowanie celu komunikacyjnego

SWOT

analiza otoczenia mediowego produkty/usługi/konkurencja/trendy

Rekomendacje

rekomendacje komunikacyjne z uwzględnieniem różnych typów komunikacji

MEDIA PLAN

szczegółowy plan wykorzystania mediów w kampanii

IMPLEMENTACJA

wdrożenie i realizacja planu mediowego

RAPORT

podsumowanie efektów wdrożonego planu mediowego

Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz lub zadzwoń do nas! Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas! Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Nie czytelne? Zmień capchę. captcha txt